Klacht: geen krant ontvangen

[email protected] op 07 oktober 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
De Limburger has resolved this complaint
Klacht opgelost op 7 oktober 2020
Reactie van het bedrijf:

Bedankt voor Uw melding. Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Uiteraard zullen wij hiervan melding doen bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger hierover wordt geïnformeerd. Helaas is het niet mogelijk om U een...

Status Opgelost
Datum 7 oktober 2020

Een klant heeft aangegeven vandaag geen krant te hebben ontvangen en meldt dat er de laatste tijd vaker problemen zijn met de bezorging. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

vandaag geen krant ontvangen,laatste tijd vaker problemen met bezorging

Gewenste Oplossing:

hoop nog een krant te ontvangen vandaag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

5 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor Uw melding. Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Uiteraard zullen wij hiervan melding doen bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger hierover wordt geïnformeerd. Helaas is het niet mogelijk om U een krant te laten nabezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. Wel zal het abonnementsgeld voor deze niet ontvangen krant worden gecrediteerd/verrekend. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Bericht van De Limburger

5 jaren geleden - , Bedankt voor Uw melding. Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Uiteraard zullen wij hiervan melding doen bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger hierover wordt geïnformeerd. Helaas is het niet mogelijk om U een krant te laten nabezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. Wel zal het abonnementsgeld voor deze niet ontvangen krant worden gecrediteerd/verrekend. Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 07 oktober 2020 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor Uw melding.

Wij vinden het heel vervelend dat U vandaag de krant niet heeft ontvangen. Uiteraard zullen wij hiervan melding doen bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger hierover wordt geïnformeerd. Helaas is het niet mogelijk om U een krant te laten nabezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. Wel zal het abonnementsgeld voor deze niet ontvangen krant worden gecrediteerd/verrekend.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM