Klacht: Geen krant

P.Ramaekers op 28 mei 2020 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ De Limburger has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 mei 2020
Reactie van het bedrijf:

, Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant van vandaag niet heeft ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een krant na te bezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. U heeft deze klacht ook nog...

Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Status Opgelost
Datum 28 mei 2020

Een klant van De Limburger meldde dat er om 7.30 uur nog geen krant was bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Beste mevrouwmeneer,
Het is nu 7.30 uur en we hebben nog geen krant.

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant zo spoedig mogelijk ontvang.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van De Limburger

6 jaren geleden - Goedemorgen, Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant van vandaag niet heeft ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een krant na te bezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen. U heeft deze klacht ook nog telefonisch gemeld bij de klantenservice. De bezorging zal hierover worden geinformeerd. Het abonnementsgeld zal worden verrekend. Onze excuses voor het ongemak Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet, Paula Gennotte-Luijs Medewerker Backoffice - Klantenservice De Limburger Postbus 5100 6130 PC Sittard 31 (0)46-4117600 [email protected] delimburger.nl | mediahuislimburg.nl De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 28 mei 2020 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U de krant van vandaag niet heeft ontvangen. Helaas is het niet mogelijk om een krant na te bezorgen. Deze service is in 2013 komen te vervallen.
U heeft deze klacht ook nog telefonisch gemeld bij de klantenservice. De bezorging zal hierover worden geinformeerd. Het abonnementsgeld zal worden verrekend.

Onze excuses voor het ongemak

Hopend U hiermee voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

P.Ramaekers

Heeft op 28 mei 2020 om 13:10 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Ik zal wel geen andere keuze hebben, wij zullen ons beraden of we met de Limburger nog wel door zullen gaan. Ik vind dit een slechte service!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM