Klacht: Bezorgklacht

Michelhorn op 16 januari 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
De Limburger has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 januari 2016
Reactie van het bedrijf:

Uw klacht is door gegeven aan de bezorger, helaas is er al 3 jaar geen na bezorging meer bij alle ochtend kranten, deze kranten worden vergoed cq. verrekend met het abonnementsgeld.

Status Opgelost
Datum 16 januari 2016

Een lezer van De Limburger heeft geklaagd over de late bezorging van de krant, die om 10 uur nog niet was ontvangen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Het is 10 u en de krant is nog steeds niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Tijdig bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 18 januari 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is door gegeven aan de bezorger, helaas is er al 3 jaar geen na bezorging meer bij alle ochtend kranten, deze kranten worden vergoed cq. verrekend met het abonnementsgeld.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM