Klacht: Bezorging

op 04 november 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 07 november 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr Steijns,

Wij vinden het uitermate vervelend dat U afgelopen zaterdag de krant niet heeft ontvangen.
Dit hebben wij uiteraard gemeld bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger goed wordt geinformeerd.
Voor de niet ontvangen krant wordt het abonnementsgeld verrekend met Uw volgende afschrijving.

Onze excuses voor het ongemak.

Hopende U voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet.

P. Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice-Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130PC Sittard
+31(046)-4117600
Backoffice@delimburger.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Htl Steijns