Klacht: Bezorging

Rayer op 22 oktober 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alhoewel de krant om 07.00 uur in de brievenbus moet zijn, is dit de laatste weken nooit meer gebeurd.
Onacceptabel.
Zelfs nu, om half 9 is ze er nog niet!!!!
22-10-2021

Gewenste Oplossing:

Graag tijdig bezorgen. In meer dan 40 jaar lidmaatschap is de late bezorging over zo'n lange tijd nog nooit voorgekomen. Spijtig. Moeten we de krant dan maar opzeggen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 22 oktober 2021 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rayer,

Bedankt voor Uw melding.
Helaas is er op dit moment een probleem met de bezorging in Uw bezorgwijk. Er is momenteel geen vaste bezorger. Daardoor wordt de wijk bezorgd door een vervanger die meerdere wijken dient te bezorgen, waardoor het niet haalbaar is om de kranten overal voor 7 uur bezorgd te hebben. Vandaag zal de krant uiterlijk om 13.00 bezorgd dienen te zijn.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte
Backoffice-medewerker

Mercator 3 | 6135 KW Sittard
31(0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl

De Limburger bestaat 175 jaar. Bekijk onze documentaire

Alle klachten die gemeld zijn door Rayer