Mijn Klacht:
Al voor de 3de keer geen krant bezorgd vanmorgen.
Helaas pas na 12.00 hier melding van proberen te doen zodoende dat ik dit per email meld.
Gewenste Oplossing:
Nabezorging.
gezelle34 op 07 april 2013 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal
Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met het niet ontvangen van de krant, dit keer voor de derde keer op rij. De melding van deze klacht werd pas na 12.00 uur gedaan, waardoor de klant ervoor koos om dit per e-mail te communiceren.
Al voor de 3de keer geen krant bezorgd vanmorgen.
Helaas pas na 12.00 hier melding van proberen te doen zodoende dat ik dit per email meld.
Nabezorging.
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM