Klacht: Alweer geen krant

op 30 oktober 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 30 oktober 2017 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Vervelend dat u de krant niet heeft ontvangen. Wij gaan uw klachten doorgeven aan de bezorgdienst om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt.

Helaas kunnen wij uw krant niet meer nabezorgen. Onze landelijke bezorg-organisatie biedt deze dienst al 4 jaar niet meer aan,dit geldt voor alle nationale en regionale kranten ).

U gaat de dagprijs van uw krant vergoed krijgen bij de eerstvolgende factuur.

Ons advies is dat u de klacht blijft doorgeven aan ons dat kan via de mail lezersservice@delimburger.nl of via de telefoon 088-7766550.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 30 oktober 2017 om 18:25 geantwoord

Ik heb een abonnement dus als dit niet wordt geleverd dan vindt ik dat de krant dan een week geleden gratis wordt geleverd.
Dit als compensatie van meerdere malen geen levering van de krant.

Alle klachten die gemeld zijn door vutter1812