Mijn Klacht:
Mijn ouders hebben een reis geboekt telefonisch bij D-reizen. Binnen 24 uur hebben ze gemeld dat ze hun roepnamen hebben vermeld en niet de namen die op hun paspoort staan. Ze zouden het meteen in orde maken. Er kwamen wel administratiekosten bij. Oké. Na heen en weer gebel nog niks geregeld en na drie weken een mail dat ze nieuwe tickets moeten kopen en de administratiekosten. De eerste tickets hebben ze betaald maar krijgen geen restitutie hierop. Als je googelt op Pegasus vliegreizen staat er wanneer je binnen 24 uur dit meld kan je de namen gratis wijzigen. Mensen van 70 jaar oud die een welverdiende vakantie boeken van een mager pensioentje zijn nu de dupe. Natuurlijk hebben ze een fout gemaakt maar D reizen ook. Die hadden moeten melden dat ze beter de reis hadden kunnen annuleren op dat moment. Ze weten toch dat ze dan nieuwe tickets moeten kopen? Ik kan er met mijn verstand niet bij!
Gewenste Oplossing:
Dat ze hun fout ook toegeven, regeling voor de kosten!