Klacht: Oplichting ism Flanderijn betekent een doodvonnis voor mij.

CZvictim op 05 oktober 2018 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met CZ heb ik een aantal maanden geleden een betalingsregeling getroffen om uit de wanbetalersregeling te komen en om van een loonbeslag af te komen die zij samen met Flanderijn op mijn uitkering hadden gelegd. Al direct begonnen de problemen die zij nooit wilden oplossen en nu hebben ze mij weer aangemeld als wanbetaler terwijl er niet eens 6 maanden zijn verstreken en ik al mijn premies heb betaald. Nu heeft Flanderijn het beslag verdubbeld en ik heb nu 100 per maand voor kleding ,medicatie etc…. Flanderijn lacht je uit, de Sociale Dienst laat het allemaal gebeuren. Ik verblijf in een GGZ instelling en heb veel problemen waar zij misbruik van maken en ik zie het niet meer zitten. Nu moest ik alweer een regeling treffen die zij niet kunnen aanpassen zodat ik alles op tijd kan betalen. Ze proberen het gewoon weer om mij in de problemen te brengen. Ik krijg geen kans en ik zie geen andere mogelijkheid dan uit het leven te stappen. Ik heb psychische problemen, vocht in mijn benen ,PDS, maagproblemen, al 10 jaar dezelfde bril die beschadigt is en een gebit die half afgerot is.

Gewenste Oplossing:

CZ en Flanderijn moeten mij een eerlijke regeling aanbieden en niet mij de dood insturen omdat ik broodnodige medicatie niet kan kopen. Het beslag moet zsm ongedaan worden gemaakt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van CZ

6 jaren geleden - Beste Juan, Jouw klacht stuur ik door naar mijn collega’s van team Klachten en Geschillen. Zij nemen binnen vijf werkdagen hierover contact met je op. Groet, Manon Medewerker Webcareteam CZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 29 oktober 2018 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Juan,

Mijn collega's van team Klachten en Geschillen kijken graag samen met je naar een oplossing die past bij jouw moeilijke situatie. Omdat zij geen reactie kregen op hun verzoek om telefonisch contact, hebben zij per e-mail op jouw klacht gereageerd. Hierin hebben zij je laten weten wat zij voor je willen doen. Ook hebben zij uitgelegd waarom CZ jouw betalingsregeling heeft stopgezet. Met het aanbod in onze e-mail komen wij je graag tegemoet en bieden wij je een nieuwe kans. Mijn collega's van Team Klachten en Geschillen zien uit naar jouw reactie op hun e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Karlijn
medewerker Webcareteam
CZ

CZvictim

Heeft op 16 mei 2019 om 17:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Jullie blijven mij dit kunstje flikken

Alle klachten die gemeld zijn door