na 5 jaar nieuwe gehoorapparaten aangeschaft. Vorige waren zwaarste catagorie die vergoed worden, maar voldeden niet (meer). Nu gedwongen naar een zwaardere catagorie, waarbij CZ opeens helemaal niets vergoedt. Ook niet het deel wat in de verzekering zit. Ik vraag... Lees meer
CZ is alleen via de telefoon en chat bereikbaar (e-mail en/of contactformulier bestaan niet).
Telefonisch al dagen een enorme wachtrij en na een storing in de app gisteren dacht ik eindelijk per chat contact te kunnen leggen: nee je kan alleen... Lees meer
CZ heeftt in 2022 zonder mijn wilsverklaring,en zonder info of een geledig ondertekend contract een zorgverzekering voor mij afgesloten,en mij de facturen laten betalen. Ik heb al meerdere berichten hierover gestuurd maar word compleet genegeerd,en wat jullie mij geflikt hebben... Lees meer
Probeer sinds 6 januari de cz te contacteren. Telefonisch wachttijden van 30 minuten. Chatten onmogelijk alsook een mailadres vinden. Wat kan ik doen om zo snel mogelijk in contact te komen. Geen kantoor in de buurt. Lees meer
Heb op 9 mei een melding gemaakt over mogelijk foutieve facturatie door een ziekenhuis. Tussendoor een aantal keren contact gehad maar nog steeds geen antwoord en geen restitutie van mogelijk teveel ingehouden eigen risico. Lees meer
Cz moet ons nog 1400 euro voor genetisch verplicht onderzoek. De geneesheer zei dat ons dit volledig terugbetaald werd. Nu na 2 jaar nog altijd niets ontvangen. Ze vragen altijd extra informatie. Doordat UZ Gent maar na 3 weken reageerd,... Lees meer
Omdat mijn man op 23 december een beknelde zenuw in zijn rug had heeft de huisarts hem op 4 januari doorverwezen naar fysiotherapie.
Op die dag heb ik gelijk op de site van CZ /Just gekeken en daar ook een screenshot... Lees meer
In Juni 2022 telefonisch overleg gevoerd met CZ over een door de KNO arts van het VUMC voorgeschreven cross hoorapparaat. Cross hoorapparaten worden o.a. verstrekt voor patiënten die door sudden deafness het totale gehoor zijn kwijtgeraakt in een (1) oor.... Lees meer
Eigenlijk is mijn klacht aan het adres van CZ heel lang en ik ben bijzonder gefrustreerd door dit bedrijf met een depressie als gevolg. Ik zal desondanks proberen om het enigszins kort te beschrijven:
Ik heb van te voren de... Lees meer
Sinds juni 2022 ben ik al bezig met het indienen van declaraties voor mijn lenzen sinds ik weer recht heb op vergoeding. Alle nota's zijn van 2022. Het is bijna oktober en ik zit er nog steeds op te wachten... Lees meer