Klacht: oogarts

op 08 oktober 2018 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet met spoed naar de oogarts maar bij Cz is het budget voor dit jaar op voor mijn ziekenhuis en moet maar wachten tot vlg jaar dan is er weer een nieuw budget.Ik moet een nieuwe bril hebben omdat deze stuk is maar ik moet eerst naar de oogarts omdat er grote afwijking met mijn ogen is.Als ik bij een andere verzekeringsmaatschappij verzekerd zou zijn kon ik hiervoor over 14 dagen al terecht

Gewenste Oplossing:

als dit opgelost gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 29 oktober 2018 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 oktober 2018 om 16:32 geantwoord

De huisarts doet dat niet en cz moet nou eens ophouden met smoesjes om het het maxima ziekenhuis de schuld te geven want die zouden te veel gedaan hebben met andere patienten wat een onzin en daarom is het budget vroegtijdig opgeweest niet te geloven

Alle klachten die gemeld zijn door J.Beekman