Klacht: klacht over het niet betalen van een rekening uit een ziekenhuis in Amerika

op 30 september 2018 over CZ in de categorie Verzekering

deze klacht heb ik uitgebreid op uw site gezet, echter tot mijn verbazing staat er nu bij dat deze is opgelost. Jammer genoeg weet ik, de klager dus niet dat hij opgelost zou zijn. Dus snap niet hoe deze informatie bij u terecht komt.

al eerder aangegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

1 jaar geleden - Beste Johan1954,Door een technische storing stond mijn reactie als oplossing op uw vorige klacht. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Sorry hiervoor. Mijn collega's van Juridische Zaken onderzoeken graag uw klacht grondig en zorgvuldig. Zij ontvangen daarvoor graag een e-mail van u gericht aan mevrouw Grave die uw vorige klacht hierover heeft afgehandeld. Mijn collega's van Juridische Zaken kunnen dit niet in gang zetten met uw bericht op deze klachten website. Ik hoop van harte dat u hiervoor begrip hebt.Met vriendelijke groet,Karlijn Medewerker Webcareteam CZ

Reactie van de melder van de klacht johan1954

1 jaar geleden - U bent zeer goed geïnformeerd en op de hoogte dat er gehandel is volgens de regels. Namelijk alles laten lopen via SOS international. Echter u gaat u opstellen als onwetend enkel en alleen om geld uit te sparen. Dankzij ABN ben ik nu niet eenarmig, u gedrag is onfatsoenlijk en hoop dat mensen verder kijken dan tonnen kostende reclame over hoe goed jullie zijn, terwijl de consument het moet besnieten.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 29 oktober 2018 om 10:09 geantwoord

Beste Johan 1954,

Mijn collega's van Team klachten en Geschillen kunnen uw klacht niet meer zelf oppakken. Daarom hebben zij u per e-mail verzocht uw bezwaar in te dienen bij onze collega's van de afdeling Juridische Zaken. Zij beoordelen dan of het oordeel van team Klachten en Geschillen juist is geweest. Omdat ik daardoor ook via dit kanaal niets voor u kan betekenen, verzoek ik u uw bezwaar in te dienen.

Karlijn
medewerker Webcareteam