Klacht: Geen vergoeding ontvangen

Hannie Janssen op 01 februari 2021 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2020 heb ik op verzoek van de huisarts een dexa scan laten maken. Nu heb ik een rekening ontvangen dat ik de kosten zelf moet betalen. Daarvan was ik niet op de hoogte en van tevoren is mij dat niet verteld. Twee geleden is het namelijk wel vergoedt. Daar ben ik het niet mee eens en heb het opnieuw gedeclareerd om een reactie te kunnen krijgen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kosten worden vergoedt ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 11 februari 2021 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 8 januari 2021 heeft onze collega van het team Klachten en Geschillen telefonisch contact opgenomen om de klacht te bespreken. De kosten van het onderzoek vallen onder het eigen risico omdat het onderdeel is van de basisverzekering. Het eigen risico brengen we daarom in rekening bij onze klant. Schriftelijke bevestiging van de klacht was niet nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannie Janssen