Klacht: CSI TWENTE geesteren

op 11 juli 2017 over Rabobank in de categorie Banken

Mijn moeder en ik zijn afgelopen zondag wezen kijken op CSI Twente, gehouden op Erve maathuis in geesteren.
Dit evenement wordt gesponsord door de Rabobank.

Om te parkeren moesten we vijf euro betalen, redelijk normaal, dus we zetten de auto neer en lopen naar de kassa, wij wilden 2 kaartjes kopen voor zitplekken.

Maar liefst 45 euro, dus mijn moeder vraagt of ze kan pinnen, nee dat kon niet.
Nogmaals gevraagd of we ook niet ergens op het terrein konden pinnen, kon ook niet.
Mevrouw aan de kassa was onvriendelijk en geïrriteerd en maakte ons nog even duidelijk dat ze ook maar gewoon ingehuurd was.
Als we wilden pinnen moesten we maar terug lopen naar het centrum van Geesteren omdat we de auto ook niet meer van de parkeerweide konden halen.
Ik heb chronisch pijn en ik heb onnodig veel pijn gehad omdat we een heel stuk terug moesten lopen, hierdoor heb ik minder van onze dag uit kunnen genieten en daar baal ik van.

Bij een klein bedrag kan ik me voorstellen dat je niet kunt pinnen naar bij 45 euro, op zo’n groot evenement dat nota bene ruim gesponsord wordt door de Rabobank?

Met een excuses, en als hier een leer uit getrokken wordt, tegenwoordig kun je zo een mobiel pinapparaat huren of het kan zelfs via je smartphone, het kan niet zo zijn dat hier niets aan te doen is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenthe schutten