Klacht: Creditcardfraude

op 13 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn creditcard is in mei gefraudeerd.De ING heeft direct met mij contact gezocht om dit te melden. Twee maanden later echter heeft ING alsnog het bedrag van mijn rekening gehaald. Ondanks schriftelijk bezwaar en meerdere malen telefonisch contact krijg ik niemand inhoudelijk van de ING hierover te spreken (alleen het callcenter). Ondertussen ben ik nog steeds mijn geld kwijt!

Gewenste Oplossing:

Met spoed wil ik dat deze kwestie wordt opgelost en dat mijn geld z.s.m. terugkomt. Daarnaast verwacht ik excuses van de ING over deze gehele procedure.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anja,

Bedankt voor je bericht via www.klacht.nl. Eerder vandaag heb ik reactie gegeven op deze klacht die je ook op onze Community (via www.ing.nl) heb geplaatst. Laten we daar het gesprek verder voeren. Ik ga daarom deze klacht sluiten.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Agdb.deboer@gmail.com