Klacht: credid card

op 24 juli 2017 over ING in de categorie Banken

jaaren lang probeerde ik credid card aan te vragen luckt bij mij niet en zonder credid card heb je niets je kan niets kopen of boeken ik denk ing discremineer mij begrijp ik niets van

eerst partuleer rekening dan moest ik 3 maanden lang gelg stoeten in mij rekening nu zakelijk aan gevragtnet brif gehad ook niet ik ben kwad

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 24 juli 2017 om 19:45 geantwoord

Hallo Baki,

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent dat je niet in aanmerking komt voor een Creditcard.

Omdat de Creditcard een kredietvorm is, mag ING de aanvraag niet zomaar toekennen. Dat is wettelijk bepaald. Wij zijn verplicht om een aantal zaken te controleren voordat je een Creditcard kunt krijgen. We kijken daarbij o.a. naar je inkomen (dit moet regelmatig zijn), je bestedingspatroon, het BKR, je bankverleden en de aanwezigheid van andere kredietvormen op jouw naam.

Wanneer dit niet akkoord is, kunnen we geen Creditcard toekennen. Het spijt me. Ik kan dit niet voor je veranderen.

Vriendelijke groet,
Hilde

ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door baki suha