Klacht: crazy bingo

op 29 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We deden op zondag 29 mei mee aan de crazy bingo in de Eemhof. We waren met een groepje en hadden voor 60 euro aan kaarten gekocht om onze winkans op de hoofdprijs van 250 euro te vergroten, omdat we hier graag nog wilde terugkomen.
Na aantal leuke rondes gespeeld te hebben kwamen we uit bij de finales. Mijn zusje stond ook in de finale deze werd gespeeld door 6 spelers. Uiteindelijk bleven er 2 over, dat was mijn zusje en een andere speelster. Er kwam nu een beslissende vraag en de winnaar hiervan kreeg een waardebon 250 euro voor een volgend verblijf. De andere finalist werd herkend door de presentator als een regelmatige bezoeker.
Echter voordat de vraag gesteld werd, vroeg de presentator aan de andere finalekandidaat “of ze de vraag over de medewerkers al kende” de kandidaat knikte hierop vervolgens “ja” de presentator antwoord hierop ” je hebt vaker meegespeeld en weet vast welke vragen ik gesteld heb” kandidaat antwoord “ja” (en zegt waarschijnlijk al de vraag die de presentator stelt) presentator antwoord “ja, ik hoop het, ik ga hem toch stellen, want ik denk dat je deze vraag niet kent”
Bij de vraag had de finalist het precieze aantal medewerkers goed. Het stuk wat zich hiervoor afspeelde, was overduidelijk dat zij de vraag en antwoord al kende. Uiteraard kun je altijd het juiste antwoord gokken, maar in dit geval was het overduidelijk dat dit een oneerlijk spel was, omdat de presentator de vraag nog niet gesteld had en de finalist het antwoord al wist. Jammer dat de presentator hier niet op ingespeeld heeft, maar zoch aan zijn draaiboekje hield. Gelukkig heb ik alles op film. Zie link: https://vimeo.com/168565828
Ik ben teleurgesteld op de manier waarop het gegaan is.

Wanneer centerparcs met een passende oplossing komt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 mei 2016 om 11:15 geantwoord

Heeft op 30 mei 2016 om 11:20 geantwoord

Ik vind een excuus geen gepaste oplossing.

Reactie van de melder van de klacht sayang19

7 maanden geleden - Dit is het antwoord op mijn klacht: Het kan voorvallen dat trouwe gasten die regelmatig hetzelfde park bezoeken en 's avonds in de Market Dome vertoeven enkele vragen ,die tijdens de Bingo gesteld kunnen worden, al kennen. Om de antwoorden op deze vragen te weten dient men zelfs niet deel te nemen aan de Crazy Bingo. Het spijt ons dat u zich hierdoor benadeeld voelt. Uiteraard zullen wij het niet nalaten uw opmerkingen te bespreken met de betrokken afdelingen. Dankzij zulke opmerkingen zij wij in staat, ons product en / of dienst aan te passen, c.q. te verbeteren, daar waar mogelijk. Met andere woorden we stellen gewoon dezelfde vraag, zelfs als we ons ervan verzekerd hebben dat de finalist in kwestie het antwoord al weet alvorens de vraag gesteld is?

Reactie van de melder van de klacht sayang19

7 maanden geleden - Weet ze dan ook de vraag al die gesteld gaat worden zie filmpje?

Alle klachten die gemeld zijn door sayang19