Klacht: crazy bingo

op 31 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil mijn klacht nogmaals onder de aandacht brengen zeker gezien hun reactie, waarbij ze geen antwoord of gepaste oplossing hebben.We deden op zondag 29 mei mee aan de crazy bingo in de Eemhof. We waren met een groepje en hadden voor 60 euro aan kaarten gekocht om onze winkans op de hoofdprijs van 250 euro te vergroten, omdat we hier graag nog wilde terugkomen.Na aantal leuke rondes gespeeld te hebben kwamen we uit bij de finales. Mijn zusje stond ook in de finale deze werd gespeeld door 6 spelers. Uiteindelijk bleven er 2 over, dat was mijn zusje en een andere speelster. Er kwam nu een beslissende vraag en de winnaar hiervan kreeg een waardebon 250 euro voor een volgend verblijf. De andere finalist werd herkend door de presentator als een regelmatige bezoeker.Echter voordat de vraag gesteld werd, vroeg de presentator aan de andere finalekandidaat “of ze de vraag over de medewerkers al kende” de kandidaat knikte hierop vervolgens “ja” de presentator antwoord hierop ” je hebt vaker meegespeeld en weet vast welke vragen ik gesteld heb” kandidaat antwoord “ja” (en zegt waarschijnlijk al de vraag die de presentator stelt) presentator antwoord “ja, ik hoop het, ik ga hem toch stellen, want ik denk dat je deze vraag niet kent”Bij de vraag had de finalist het precieze aantal medewerkers goed. Het stuk wat zich hiervoor afspeelde, was overduidelijk dat zij de vraag en antwoord al kende. Uiteraard kun je altijd het juiste antwoord gokken, maar in dit geval was het overduidelijk dat dit een oneerlijk spel was, omdat de presentator de vraag nog niet gesteld had en de finalist het antwoord al wist. Jammer dat de presentator hier niet op ingespeeld heeft, maar zich aan zijn draaiboekje hield. Gelukkig heb ik alles op film. Zie link: https://vimeo.com/168565828Ik ben teleurgesteld op de manier waarop het gegaan is.

Centerparcs reactie:Wij hebben uw opmerking vanuit KLACHT.nl goed ontvangen. Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om ons uw opmerking kenbaar te maken.Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over uw verblijf op ons park de Eemhof.Zo geeft u aan dat de Bingo op een oneerlijke manier werd gespeeld omdat de andere finale kandidaat het antwoord al wist.Iedere gast is vrij om deel te nemen aan de Crazy Bingo aangezien dit een betalende activiteit is.Het kan voorvallen dat trouwe gasten die regelmatig hetzelfde park bezoeken en ’s avonds in de Market Dome vertoeven enkele vragen ,die tijdens de Bingo gesteld kunnen worden, al kennen. Om de antwoorden op deze vragen te weten dient men zelfs niet deel te nemen aan de Crazy Bingo.Het spijt ons dat u zich hierdoor benadeeld voelt.Uiteraard zullen wij het niet nalaten uw opmerkingen te bespreken met de betrokken afdelingen. Dankzij zulke opmerkingen zij wij in staat, ons product en / of dienst aan te passen, c.q. te verbeteren, daar waar mogelijk.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op één van onze parken.

*Naar mijn inziens hebben jullie nog moeite of inspanning genomen om het filmpje te bekijken. Ik ik snap u reactie wanneer inderdaad bezoekers geregeld komen antwoord op de vraag weten, maar dat is niet ons punt. Ons punt is dat de finalist wist welke vraag gesteld ging worden, dit is duidelijk te zien in het filmpje. Ze zegt zelfs de vraag voor. Vervolgens wil de presentator tegenover het publiek doen alsof hij een andere vraag gaat stellen, terwijl hij ervoor al zei “ken je de vraag van de werknemers”.  Doen we hier aan vriendjespolitiek, want hier komt het wel op neer.  Wilt u er niet serieus naar kijken dan zullen we dit melden bij de kansspelautoriteiten. Als regelmatige bezoeker van u park vind ik dit zeer onder de maat. Ik betwijfel dan ook of ik mijn geld nog in jullie park wil steken. lacht is niet opgelost

Gewenste Oplossing:

op zijn minst 60 euro terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 01 juni 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sayang19