Klacht: Covee NEE NEE NEE

op 13 juli 2017 over Covee in de categorie Sportwinkel

Ik wou een cadeautje kopen voor mijn dochtertje.
Dus op 27 mei knuppel besteld bij Covee.
Ik heb 28 mei en 31 mei mailtje gestuurd met het verzoek niet maat 27 maar 29 te verzenden. Nou..dit is erg moeilijk blijkbaar voor hun. Ondanks toezegging dat de knuppel binnen 48 uur zou worden geleverd 1 1/2 week moeten wachten. Op de dag van levering, waarbij ik van 11.00 uur tot 15.00 uur! thuis moest blijven hadden ze toch maat 27 gestuurd. Hoe moeilijk kan het zijn?
Gebeld met Covee. Het was druk, beter andere periode bestellen (?), \’bedrijf\’ bestaat uit 3 mensen. Als klant heb ik daar geen boodschap aan, maar ja ik moest maar een mail sturen naar de baas Edwin. Zo gezegd zo gedaan, maar wederom geen enkele reactie. Knuppel teruggestuurd. 6,75 retourkosten extra moeten betalen. Weer niks gehoord.
Op 29 juni weer gebeld. Annika of Annet gesproken. Zij zou het dezelfde dag regelen en mijn geld en retourkosten 6,75 terugstorten. Ze zou het dezelfde dag nog regelen. Eindelijk iemand die wel iets positiefs wil doen voor de klant dacht ik. Het is nu inmiddels 5 juli het softball seizoen is zowat voorbij, maar nog GEEN geld retour ontvangen, geen knuppel, teleurgesteld kind en hoop frustratie over dit \’bedrijf\’. Vreselijk.

Geld knuppel 53,00 + 6,75 retour op mijn rekeningnummer

Alle klachten die gemeld zijn door J. Jansen