Klacht: geen betaald 3-gangen diner en WAARDELOZE klachtenafhandeling

VDHeyde op 13 januari 2016 over Couverts in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst missen wij onze afspraak door de ijzel in Groningen. Dan blijven we de hele dag wachten in de kou om ’s avonds in Zwolle te gaan eten.

Komen we om 17.30 in Zwolle aan, zien we op de deur dat ze om 16.00 open zouden moeten zijn, wij wilden vragen of we eerder terecht konden gezien het barre weer. Alles doods en donker.

Wachten we nog weer een uur tot onze officiele reserveringstijd, nog alles gesloten en hun buren zeiden dat dit ook al heel vreemd was omdat ze normaal altijd al veel eerder beweging zien. We hebben ze ook nog gebeld, maar niemand nam de telefoon op.

Een volle week met couverts proberen te communiceren leverde tenslotte een BELEDIGENDE oplossing. Ipv 2x het driegangenmenu dat we waren misgelopen, krijgen we nu 1 driegangenmenu en moeten we eerst geld uitgeven (1 menu betalen) om het tweede menu te krijgen.

Als couverts zo met zijn klanten omgaat, zou ik zeggen; trap er niet in!

Gewenste Oplossing:

een passende compensatie, dus een driegangen menu in het restaurant waar we wel tevreden over waren via dezelfde actie een paar weken eerder

Alle klachten die gemeld zijn door