Klacht: Verkeerde prijsnotering bij restaurant FG te Rotterdam

op 28 augustus 2016 over Couverts in de categorie Horeca

Gisteravond 27 augustus 2016 besloten wij om een restaurant te bezoeken. Wij wilden niet al te duur eten dus zochten bij couverts.nl naar een geschikt restaurant. Wij kwamen uit bij restaurant FG in Rotterdam. Daarover stond in de site van couverts.nl dat het hier ging om een restaurant met hoofdgerechten tot €15. Wij gebruikten een aperitief, en vonden de zaak al wat aan de sjieke kant……. al gauw bleek dat de prijzen eeen stuk hoger lagen. Hoofdgerechten vanaf 45 euro, de amuses beloofde echter veel goeds. En wat doe je dan? Je gaat ook niet zomaar weg. We besloten om vervolgens te blijven zitten en er een fijne avond van te maken, hoewel we ons in het begin echt ongemakkelijk voelden., we waren ook niet gekleed voor de gelegenheid… Uiteindelijk was de rekening €350 euro. Het eten was voortreffelijk. Maar niet geheel het bedrag dat we vooraf in gedachten hadden. Wij vinden dat converse.nl in gegreke is gebleven door foutieve informatie op de site te plaatsen.

Als eerste: Zo SNEL MOGELIJK aanpassing van de site met de juiste prijs informatie over het restaurant, zodat niet opnieuw gasten op het verkeerde been worden gezet en in een uiterste vervelende positie gebracht worden. Ten tweede zou een vergoeding voor een etentje (niet noodzakelijk bij fg) een mooie tegemoetkoming zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Couverts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ratatouille