Klacht: Dinerweek: reservering Vegetarische Traiteur

op 08 november 2015 over Couverts in de categorie Horeca

Beste heer/ mevrouw,

Ik heb afgelopen week een een reservering voor de dinerweek bij de vegetarische traiteur (voor zaterdag 7 november om 18 uur). Ik kreeg vrijdag hier nog keurig netjes een bevestiging van en daarom ging ik ervan uit dat er niks aan de hand was. Toen we gister eenmaal aangekomen waren bij de vegetarische traiteur werd (we kwamen helemaal uit Utrecht, omdat we een reservering hadden gemaakt voor het eten), kregen we op bijzonder onvriendelijke wijze te horen dat de vegetarische traiteur niet meedeed aan de dinerweek en dat ze ons niet verder konden helpen (we konden wel iets eten wat ze nog hadden liggen, maar ze gingen zo eigenlijk al dicht…). Daarnaast werd de schuld hiervan volledig naar jullie organisatie geschoven, terwijl je op zijn minst wel even de moeite kan nemen om even af te bellen (ik neem aan de de vegetarische traiteur de reserveringen gewoon doorkrijgt). Toen ik meldde dat ik hierover een klacht zou schrijven, tilde de eigenaresse nonchalant haar schouders op (de klacht kwam dan weer bij haar terecht en ja zij ging er verder toch niks mee doen).

Ik vind dit een bijzonder onaangename manier van met klanten omgaan en ik hoop dat dit naar de toekomst toe beter wordt aangepakt.

Erika van Everdingen

Niks

Alle klachten die gemeld zijn door Everdingen