Klacht: Country Preminium cottage boeking 6935860

op 18 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben via ons reisbureau in Steenwijk bij Centerparcs voor ons 40 jarig huwelijk twee country premium cottage geboekt van 23 t/m 30 december
Cottage nummers 2427 en 2428.

Afgelopen vrijdag kregen wij te horen dat deze niet boekbaar was door een technisch mankement. Maar er waren wel 2 andere cottage maar geen country preminium meer. maar nummers 3134 en 3135, omdat wij geen keuze hadden hebben wij deze onder protest geaccepteerd. Speciaal voor onze 5 jarige kleinzoon die al wekenlang zich op dit verblijf heeft verheugd.

Voor ons een behoorlijke tegenvaller, we hadden ons erg verheugd om met onze kleinzoon de open haard aan te steken. Ook mijn MS speelt hier een rol, ik moet nu veel verder lopen naar het zwembad en de restaurantjes. Nu ben ik afhankelijk van de auto.

Natuurlijk begrijp ik dat indien er een technische storing is welke het bewoonbaar maken van deze beide cottage onmogelijk maakt er een oplossing moet worden gezocht. Echter waren er op het moment dat wij boekten nog voldoende country cottage vrij zodat mensen die na ons geboekt hebben nu dus wel hun cottage ter beschikking krijgen.

Het liefst zouden wij gewoon twee luxe huisjes ter beschikking krijgen welke dichter tegen het zwembad en de restaurantjes gesitueerd zijn.

Wij willen u toch nogmaas vragen,gezien onze situatie, of er niet toch nog een mogelijkheid is.

U kunt mij ook altijd persoonlijk even bellen 0651303350
Wij zouden het op prijs stellen indien er even tel contact met mij wordt opgenomen

Evie Kors
0651 30 33 550

Staat al aangegeven.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 december 2017 om 15:50 geantwoord

Op 18 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat deze gasten reeds ervaren hebben met betrekking tot het reserveren van hun toekomstig verblijf. Tevens werden de gasten correct geïnformeerd over de geldende procedure ingeval van een reservering bij touroperator/reisagent.

Alle klachten die gemeld zijn door mees05-09