Klacht: Couleur locale nepal 5515 dekt totaal niet

op 18 augustus 2017 over Flexa in de categorie Producten

Voor onze slaapkamer (4 muren) 2 potten a 2.5 liter per pot gekocht a 21.50 euro. Dit zou ruim genoeg moeten zijn voor 2 x geprimerde muren met primer van alabastine. Echter na alles 2 keer te hebben geverfd keek je er overal nog erg doorheen maar de potten waren leeg.. aangezien ik het egaal wilde hebben nog maar 2 dezelfde potten bijgekocht, mooi duur grapje voor een niet grote slaapkamer.. Alles nog 2 keer geverfd maar nog steeds niet het gewenste resultaat.. de verf dekt nog steeds heel slecht. Had dit van flexa niet verwacht. Vind het belachelijk dat ik bijna 100 euro aan verf kwijt ben voor een niet goed dekkende verf. Ben al bij de verf discounter geweest waar ik de verf had gekocht maar die op den helaas niks doen. Ik moest maar een klacht indienen bij flexa. Dus bij deze. De kamer doen we niks meer aan we hebben ons neergelegd bij het resultaat.

Van 2 potten wil ik gewoon mijn geld terug. Dit zou ruim genoeg verf moeten zijn voor alle muren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Thijsalink