Klacht: Cottages Huttenheugte een puinhuip

op 11 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 2 februari tot en met 4 februari 2018 een cottages gehuurd op CP Huttenheugte. Boekingsnummer: 2014824.
Wat een teleurstelling voor ons beiden. Wij zijn beiden gehandicapt en zouden samen een leuk weekend doorbrengen op CP Huttenheugte. Bij binnenkomst van de cottages roken wij gelijk eeen putlucht. Dit kwam vanuit de badkamer. Verder zaten er overal smerige vlekken op de muren en hier zaten ook gewoon gaten in. Vreselijk. De bedden waren zeer slecht. Het servies was te smerig om aan tee raken. Overal vuil op de grond. We waren blij dat we naa 3 dagen weer naaar huis konden.

Restitutie van de helenhuursom. Geen tegoedbon want voor ons geen CP meer

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 februari 2018 om 12:40 geantwoord

Op 12 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens hun verblijf hebben ondervonden. Conform de algemene voorwaarden dienen klachten en/of opmerkingen ter plaatse en direct aan de parkleiding voorgelegd te worden om de leiding in de gelegenheid te stellen een gepaste oplossing te zoeken.

Heeft op 13 februari 2018 om 08:55 geantwoord

In hetzelfde weekend hebben bekenden van ons dezelfde klachten gehad in een ander park van CP. Zij hebben ook geen melding gemaakt maar hebben wel een ruime vergoeding gekregen. Waarom wij niet? Ik heb aangegeven dat wij beiden invalide zijn en beperkt zijn in ons verplaatsen. Dat is de reden waarom wij geeen melding hebben gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door SharryBarry