Klacht: Cottage Meerdal 915 vele gebreken

op 24 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,Wij zijn een week van 11 juli tot 18 juli bij jullie in cottage nummer 915 8 persoons cottage geweest,tot onze verbazing was het een grote smeerboel,afspraken Centre Parcs met ons niet nagekomen en daar betaal je dan €1200,00 voor!! Dekbed linnen niet compleet er zat geen onderleger bij ,Dolcie Gusto was niet aanwezig. Toilet hing een pis lucht in,8 kapot geknapte bierflessen in het vriezertje,Afwasmachine wast niet schoon.Het servies hebben we allemaal af moeten wassen was ook vies. De vloer was niet gedweild hebben we ook zelf moeten doen was gewoon weg smerig.De hondedrollen lagen rondom het huisje.De zwemkaarten klopten niet.Dit was de 8 ste keer dat we in het hoogseizoen een huisje hebben geboekt als dit niet naar tevredenheid word opgelost is dit ECHT de laatste keer!!!.Ik ben er mee bij de receptie geweest maar die deden er weinig mee!!!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden met een resitutie en hoop dat dit EVENTUEEL in de toekomst niet weer gebeurt!!We zijn een dag bezig geweest om alles schoon te maken en meldingen te maken bij de receptie,dus een verloren vakantiedag.Zeer jammer zeker gezien als je zoon met gezin overkomt uit Zweden voor hun vakantie ipv een vakantie met ergenissen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs werd vandaag 26 juli een mail naar de gast gestuurd. Het één en ander werd uitgelegd aan de gast. Ter ondersteuning van onze welgemeende excuses en uit gastvriendelijk oogpunt werd er een voucher, geldig bij een volgend verblijf van Center Parcs, aangeboden.

Heeft op 26 juli 2016 om 13:31 geantwoord

Beste
Bedankt voor de moeite,maar €100,00 als cadeaubon vind ik niet veel,zeker gezien het huisje al €1193,00 was en de ellende niet te overzien was!!Wij hadden zelf in onze gedachten €200,00 en dan zullen we er eventueel over nadenken om weer een boeking te doen,voor volgend jaar zomer 2017.De Dolce gusto was ons teogezegd met de boeking
Groet Cora Rozemeijer

Bericht van Center Parcs

5 maanden geleden - Een nieuwe mail werd naar de gast verzonden op 27 juli door de afdeling Webcare Team.

Reactie van de melder van de klacht crozemeijer

5 maanden geleden - Geachte,We hebben er over nagedacht maar €150,00 aan cadeaubonnen vinden wij veels te weinig voor alle overlast die we gehad hebben !! Wij vinden dat ze zich er met een jantje van lijden vanaf maken. Het kwam gisteren mij ter ore op Facebook dat men de helft van een midweek terug kreeg van Centre Parcs voor de geleden ellende.Hopelijk kun jullie wat voor ons betekenen.Anders gaan we eventueel een andere vakantie opzoeken ipv Centre Parcs. Zoals Ooststappen of Landal Groet Cora Rozemeijer

Bericht van Center Parcs

5 maanden geleden - Op 27 juli en op 01 augustus werd er een heroverweging gedaan en een nieuwe reactie verstuurd. Het één en ander werd uitgelegd aan de gast. Uitzonderlijk werd er een refund aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door crozemeijer