Klacht: Cottage

op 04 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vaatwasser en de koelkast deden het niet. Ik was zeer ontevreden toen in had gebeld en er niemand kwam opdagen. Toen ik voor de tweede keer belde kwamen er mensen kijken en kregen we een nieuwe koelkast, hierdoor hebben wij wat vlees weg moeten gooien en was ik daar niet blij mee. Ook was ons huisje slecht schoongemaakt, toen ik met mijn schoenen binnen kwam plakte ze aan de grond vast en toen ik tegen de muur aan stond bleef mijn jasje kleven. Dit hoort niet. Ik heb zelf ook nog schoon moeten maken. Ondanks dat ik weinig kleding had gedragen heb ik alles in de was moeten gooien wegens de muffe geur in het huisje en alles dat klam werd. Ook stond er beschreven in de informatie map dat we horren hadden. Toen ik belde dat het er niet was deed de vrouw die opnam alsof ik gek was geworden want volgens haar hadden ze die nooit gehad. Beetje raar dat het dan wel beschreven staat, net als de föhn die er ook niet was. Ook hebben we minstens 40 muggen dood moeten maken voordat we fatsoenslijk konden zitten in het huisje, me benen zitten onder. En aan het winkeltje te zien maken jullie daar ook nog aardig wat winst mee. Ik zou zeggen horren aanschaffen!! Voor de rest waar de activiteiten geweldig en hebben we het wel hartstikke leuk gehad.

Gewenste Oplossing:

De activiteiten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juni 2018 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nien16