Klacht: Corona voucher

Hoofdinspecteur op 27 april 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 april zouden wij naar de Eemhof gaan, ging uiteraard niet door. Vorige week een digitale voucher ontvangen. Direct via klachtenformulier gereageerd dat ik niet akkoord ga met een voucher maar mijn geld terug wil hebben, in overeenstemming met de wettelijke bepalingen. Na 4 dagen reactie op de klacht dmv een automatische mail waarop je niet kan reageren. Je kan op geen enek4l wijze een keuze kenbaar maken.

Gewenste Oplossing:

Als ik.mijn geld retour krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

Reactie van de melder van de klacht Hoofdinspecteur

1 jaar geleden - Zojuist via webcare bericht van centerparcs . Geven aan dat restitutie vam het geld niet mogelijk is. Voucher is het enige.... Ga maar eens juridische stappen nemen denk ik. Wat een rukorganisatie...Ik ben hun bank van lening toch niet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoofdinspecteur