Klacht: Coolblue levert niet wat beloofd is.

op 07 april 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kocht bij Coolblue een laserprinte, type Lexmark C3224. Belangrijk bij de overweging tot aanscaf, was dat er op de voorpagina van de productipagina, bovenaan, staat: deze printer wordt met volledig gevulde cartridges voor kleur geleverd.

Dit is echter niet het geval. In de productspecificaties kan men wel zien dat coolblue zogeheten ‘starterscartrdiges’ meelevert, welke slechts 30% gevuld zijn.

Volgens de opgave van de fabrikant, kan een volledig gevulde cartridge 1500 pagina’s printen. Volgens de opgave van de fabrikant kunnen de cartridges van Coolblue 500 pagina’s printen. Dit betreft dus NIET volledig gevulde cartridges.

Het antwoord van coolblue valt samen te vatten als : wat vervelend dat u klaagt, u kunt het product terugsturen.

Ik wil het product niet terugsturen. Ik wil dat Coolblue levert wat ze beloofd hebben te leveren. Er is geen reden tot ontbinding, daar wat ik vraag niet onredelijk bezwarend is, wat ik vraag gewoon leverbaar is.

Als coolblue mij alsnog de beloofde volledig gevulde cartridges levert.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 15:14 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Jouw klacht is ondertussen behandeld door onze klachtenafdeling. Wij verwijzen je graag naar de officiële reactie. Daarin zijn een aantal opties aangeboden. Andere opties zijn er niet.

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 15:57 geantwoord

de \"oplossing\" die coolblue wil, is ontbinden. Daar ga ik niet mee akkoord. Wij hebben een overeenkomst waarmee coolblur zich verplicht tot levering van een printer met volke toners. Er is geen reden waarom Coolblue dat niet zou kunnen, dus moet coolblue gewoon leveren

Alle klachten die gemeld zijn door heziktrans