Klacht: Contractverlenging

op 20 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Eind april heb ik mijn abonnement verlengt bij Vodafone en tot die tijd nooit geen klachten over Vodafone gehad. Aangezien in mei de bkr registratie in zou gaan en ik een huis wil gaan kopen op korte termijn had ik hem nog snel voor 1 mei verlengt. Het nieuwe toestel zou zaterdags geleverd worden. Alleen hier is iets mis gegaan. Eerst stond er een handtekening en dat het pakket afgeleverd was. Ik meteen naar mijn werkgever gereden, maar niemand wist van iets. De buurman ook niet. Met post.nl gebeld en deze vonden de situatie ook vreemd en ik moest met Vodafone contact opnemen. Post.nl had een melding dat het adres onbekend was, en dat terwijl het adres wel degelijk klopt en bestaat.

Zaterdags meteen gemaild ivm helpdesk die gesloten was in het weekend.

Die maandag ook meteen de servicedesk gebeld en deze hadden er een vermissingszaak van gemaakt. Ik zou bericht krijgen. Kon tot 10 dagen duren. Na 2 weken krijg ik een SMS dat alles geannuleerd is en alles terug gezet naar het oude abonnement. Niet eens even een belletje. Mailtjes werden ook afgedaan met een kort antwoord aangezien de bestelling door Vodafone zelf geannuleerd was. Het was een lopende zaak en ineens was alles geannuleerd. Hoe dan??

Maar weer contact met Vodafone gezocht. 3 medewerkers verder: ze konden niets meer betekenen en ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten met een bkr registratie. Aangezien ik zwaar geïrriteerd was boden ze me 120 euro korting aan welke ik in overweging zou nemen.

Week later is er ineens 122 euro afgeschreven! Maar weer in de telefoon gekropen. Weer het verhaal verteld. Alleen deze medewerker was er denk ik op gebrand mij een nieuw contract aan te bieden, want tot 3x toe begon ze daarover ipv mij duidelijkheid te geven over hoe de kwestie opgelost moest worden en ik mijn geld terug zou krijgen. Na nog een keer goed duidelijk en toch wel enigszins boos te moeten worden was het duidelijk. De rekening was van mijn ‘nieuwe abonnement’ en zou verrekend worden. En dat terwijl dit allemaal teruggedraaid was????? Duidelijker antwoord kon ze mij niet geven.

Kortom : hoe de klant op de hoogte wordt gehouden, echt belachelijk. Hoe de medewerkers je aan de telefoon behandelen, bedroevenswaardig. Of ik mijn geld terug zie..? Dit zien we volgende maand. Anders maar weer bellen!

Als deze afdelingen eens niet zo langs elkaar heen werken en er weer normaal klantcontact plaats vind ipv een sms. Medewerkers die de klant op de hoogte houden over lopende zaken.

Een beter aanbod dan die 120 euro zal nu ook wel duidelijk zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kemkes87