Klacht: Contractbreuk

Jos van den Berg op 27 december 2019 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn op 26 november 2019 geimigreerd naar de Filipijnen,wij hadden een contract van 3 jaar, en nog 1,5 jaar te gaan.In hun overeenkomst staat geen bedrag van €150,00 genoemd bij 1,5 jaar contractbreuk.
Ik kan mij niet een bedrijf voorstellen Die bij Emigratie extra kosten in rekening brengt. Zo krijgt de SYMPATHIEKE PRIJSVECHTER toch ergens anders de kosten terug

Als ik die €150 niet hoeft te betalen Nihil

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 06 januari 2020 om 12:22 geantwoord

Beste Jos van den Berg,

Ik zie inderdaad dat Budget Energie is gestopt met leveren. Uw contract had nog een resterende looptijd van 18 maanden, dat betekent dat u uw contract voortijdig heeft verbroken. Ik begrijp dat het niet prettig is dat er een opzegboete in rekening wordt gebracht in het geval van emigratie. Echter hebben wij de uw energie vooraf ingekocht, dit kunnen wij niet meer aan u leveren. Daarom vragen wij om een opzegvergoeding (zoals wij ook in andere gevallen zouden doen).

Vanwege de bovenstaande redenen komt de in rekening gebrachte opzegboete van € 150,- niet te vervallen.

Ik kan helaas niet uw gewenste oplossing bieden maar ik wil u wel veel geluk toewensen in uw nieuwe woonplaats.

Budget energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van den Berg