Klacht: Contract

op 04 juli 2016 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Ik ben op 18-03-2016 gebeld door een van uw medewerker, vervolgens heb ik aangegeven dat ik nog geen klant wil worden van jullie en alleen informatie wil ontvangen.
Vervolgens heb ik een mail ontvangen waarbij er een link in vermeld stond, uw medewerker aangaf dat het alleen ter informatie zou zijn ik heb daarom de link geopend en blijkt dat ik sinds dien klant ben van energie direct.
Ik heb nooit akkoord gegeven om een contract samen te laten stellen door energie direct.

Als ik geen klant meer ben van energie direct.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 05 juli 2016 om 12:20 geantwoord

Heeft op 05 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Nou ik heb paar keer contact gehad met energie direct hierover.
Jullie zijn gewoon oplichters

Bericht van EnergieDirect

6 maanden geleden - Beste meneer Kelly, Ik zie dat er na de aanmelding op 04-07-2016 voor het eerst contact is geweest over de aanmelding. In de periode van 17-02-2015 tot heden hebben wij diverse berichten, via e-mail en sms, naar u gestuurd maar hier hebben wij niet eerder een reactie op gekregen. Na de aanmelding op 17-02-2016 heeft u 14 dagen de tijd gehad om kosteloos af te zien van de overeenkomst. Deze 14 dagen bedenktijd is wettelijk vastgelegd om de consument te beschermen. Wij hebben toen helaas geen reactie ontvangen. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Simon

Alle klachten die gemeld zijn door frans kelly