Klacht: contact zoeken met klantenservice

op 17 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Meerder malen heb ik geprobeerd via het nummer van de Klantenservice in contact te komen met Vueling. Je krijgt een bandje met een aantal opties. Zit jouw optie er niet bij, dan kom je niet verder in het menu. Op een gegeven moment ben ik fictive reserveringsnummers gaan ingeven om contact te krijgen. Dit duurde dik 10 minuten voordat ik doorverbonden zou worden met een medewerker. Ook dan sta je dik 10 minuten in de wacht. Helaas krijg je niemand te spreken, want de verbinding wordt gewoonweg verbroken. Dat kan natuurlijk 1x gebeuren, maar niet 5x. Ieder telefoontje dat je naar ze belt kost 1 euro. Stank voor dank en mijn vragen zijn nog steeds niet beantwoord. En dat terwijl onze vlucht over een week al gaat.
Hoe valt dit op te lossen??

groeten Miriam Frijns

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik iemand van de klantenservice live gesproken heb en mijn vragen heb kunnen voorleggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam FS