Klacht: Contact met de klantendienst is onmogelijk

op 29 mei 2021 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het veranderen van de vluchttijden door de luchtvaartmaatschappij kreeg ik een mail om akkoord te gaan met deze veranderingen . De vluchten , ok , maar de treinverbinding tussen Brussel en CDG AIrport werd niet aangepast volgens de nieuwe vluchtschema’s . Nu verwachten ze dat ik 18u wacht op CDG Airport totdat mijn vlucht vertrekt . Ik wil dus dat die treinreis ook wordt aangepast en stuurde verschillende mails . Het enige antwoord dat ik krijg is om hen te contacteren via telefoon , maar dit is onmogelijk , steeds krijg ik een bezettoon , op elke moment van de dag .

Gewenste Oplossing:

Als de treinreis wordt aangepast aan de nieuwe vluchtschema's , er rijden elke dag treinen genoeg van Brussel naar CDG .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Ghys