Klacht: Contact medewerkster helpdesk

op 27 mei 2020 over DigiD in de categorie Overheid

Sinds 2 dagen bezig met Downloaden DiGiD app om vervolgens in te kunnen loggen om een videoconsult in te gaan. Er werd ons gezegd door medewerkster dat ons probleem door een collega opgepakt werd en wij teruggebeld zouden worden. Vandaag maar weer gebeld (27-5-2020)en kregen te maken met een zeer snelle dame die weinig geduld toonde met ons verhaal en meende maar er steeds doorheen te praten met een toontje die ons behoorlijk irriteerde. Wij zijn 70 mensen die niet zo snel van begrip zijn als de jongere generatie. Kennelijk is hier geen aandacht voor. Resultaat we hadden het helemaal gehad en hebben opgehangen. Verschrikkelijk als je zo behandeld wordt door een “helpdesk “

Ik ben tevreden als ons op een normale manier te woord wordt gestaan en wij donderdagmiddag 28 mei a.s. Met tevredenheid het videoconsult met specialist ziekenhuis in te kunnen gaan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rvanderkamp1950