Klacht: Contact leggen bijna onmogelijk

op 02 april 2013 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Mbt een vraag over mijn reservering heb ik na een week geen antwoord te hebben gehad op mijn mail, eindelijk het nummer kunnen bereiken van Vueling Nederland.
De eerste paar keer werkte dit gewoon niet, het toetsenmenu deed het bijvoorbeeld niet of ik kreeg de melding dat het nummer niet werkte. Nu na een paar keer/dagen werd ik eindelijk wel verbonden, en nu hang ik al ruim een kwartier aan de lijn zonder enige informatie, hij gaat alleen maar over. Makkelijke manier om die 18 cent per minuut te innen, hoor! Zeer onprofessioneel om zo slecht om te gaan met klanten, ik heb zelden zo’n slechte klantenservice meegemaakt. Nu maar de telefoon ophangen, anders wordt het te duur. Kortom: belachelijk dat het onmogelijk is om een vraag beantwoord te krijgen, nadat ik jullie service heb gekozen om te vliegen. Zal voortaan eerst kijken of ik andere vluchten kan vinden, voor ik me weer waag aan jullie service.

Serieuze verbeteringen in jullie klantenservice en bereikbaarheid. Dit kan gewoon niet.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clairegebuis