Klacht: Conflict met camping Le Walric

op 29 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben via booking.com 2 een bungalow voor 2 nachten bij camping Le Walric (4 sterren) te Saint-Valery-sur-Somme Franrkijk via booking.com geboekt. De accomodatie voldeed helemaal aan onze verwachtingen – gebaseerd op de beschrijving van Booking.com en de prijs van 102 euro per nacht.Het was maar voor 2 nachten dus wij hebben besloten niet ter plekke te klagen (wel een slechte beoordeling op de site van Booking te plaatsen). Wij hebben waarschijnlijk de verkeerde bungalow gekregen net achter de bar en het zwembad. Op de tweede nacht is het verschrikkelijk gewest. Een enorm disco-feest tot 24 uur in de bar – alles trilde in onze bungalow.Toen hebben wij een lange rij aangeschoten mensen langs onze bungalow “naar huis” zien lopen – hard aan het praten en lachen ….Toen het eindelijk voorbij was zijn de overburen aan een keiharde ruzie begonnen – echt hysterisch. Het duurde nog een half uur voordat iemand van de bewaking eindelijk in actie kwam. Uiteraard heb ik de volgende ochtend bij de receptie geklaagd – ik ben zelf Française dus het gaat niet om een taalprobleem. Ik had excuses verwacht – ik werd juist respectloos – met arrogantie behandeld in de trend van “er zijn altijd mensen die over alles klagen”.
Ik heb achteraf een klacht per mail naar de camping gestuurd…..hun antwoord was agressief en onbeschoft. Als mensen rust willen hebben, moeten zij niet op zo een feestelijk weekend in een bungalow op een camping gaan zitten. Onze Nationaal feestdag was op 14 juli (wij waren zelf weg naar een feest in het dorp dus wij hebben toen niet geklaagd). De “feestelijke perikelen”, die in net verteld heb, hebben op de volgende avond – dus 15 juli – plaatsgevonden. Behalve de overlast kan ik niet accepteren dat de campingsmedewerkers (de receptie) de klanten op zo een onbeschofte manier behandeld. Mijn commentaar – op 23 juli naar Booking,com gestuurd is nog steeds in behandeling dus nog niet op de site geplaatst. Booking.com heeft mijn bericht van 23 juli ook niet beantwoord.Behalve de 4 sterren heeft de camping ook heel goede cijfers op de site van Booking gekregen – gebaseerd op de beoordelingen van de klanten. Het klopt gewoon niet. Ik ben van mening dat de negatieve reacties verwijderd worden. Een bewijs: mijn eigen reactie is niet op de site geplaatst.

Eerst (ter plekke) verwachtte ik gewoon excuses. Nu.....gezien de schriftelijke reactie van de mensen van de camping wil ik een vergoeding. Tenslotte hebben wij bij booking geboekt en aan hun betaald.Wij doen al jaren een beroep op booking.com - het is de eerste keer dat wij een conflict met hun krijgen. Bij voorbeeld een tegoedbon om ons verpest week-end gedeeltelijk te compenseren welkom zijn. Het kan altijd gebeuren dat iets verkeerd gaat - maar dan moeten de klanten met een minimum aan respect behandeld worden. Zonder reactie van booking gaan wij echt ons account sluiten en ervoor zorgen dat wij nooit meer aanbiedingen van hun krijgen. Er is ook geen selectie "klacht"in de keuzemenu van de klantenreactie. Wat doen de mensen die een klacht hebben?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Korrigan

2 maanden geleden - Ik wacht gewoon op de reactie van Booking.com. Ik twijfel over de betrouwheid van reviews op hun site want op de camping hoorde ik veel klachten over de overlast 's nachts - de "animaties" van de camping en de overlast van de feestgangers tot diep in de nacht. ik heb het vermoeden dat de klachten door Booking.com verwijderd worden - want volgens hun heeft de camping juist goede recensies en goede beoordelingscijfers...."de vriendelijkheid van het personeel" ...ik heb hun Email bewaard....alles behalve vriendelijk en beleefd! Als ik geen reacties van Booking.com krijg zal ik gewoon hun gegevens verwijderen uit mijn contactlijst en mijn favorieten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Korrigan