Klacht: Conditie

op 12 augustus 2018 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb 3 weken geleden een trui online gekocht van een verkoper. Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd of de conditie nieuw is, hij gaf mij zijn woord. Nadat ik het betaald had via gelijk oversteke kreeg ik de trui binnen. Maar hij was echt oud, het tegenovergestelde van wat hij zei. Ik dacht dat het geen probleem was aangezien ik gelijk oversteken een mail had gestuurd met deze situatie. Maar zij konden helaas niets doen. Verder had ik marktplaats en de bank gecontacteerd maar het enige wat ik kon doen was een rechtszaak starten, dat ga ik nooit doen aangezien het meer dan 60 euro is. Ik zit nu met een oude doek die een nieuwe trui had moeten zijn. Ik ben hard opgelicht en de verkoper geeft geen antwoord. De bank, gelijk oversteken b.v en marktplaats kunnen niks doen… ik vind het belachelijk, ik heb zijn adres en bankrekening wat moet ik doen?

Als de verkoper wordt aangesproken op zijn gedrag, en ik mijn 60 euro terugkrijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucianom