Klacht: complete teleurstelling door misleiding op booking.com

op 11 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

idem als een klacht in mei 2015, maar dan hebben wij 130 euro betaald in plaats van rond de 50 euro:
via Booking.com hebben we een hotelovernachting in het ART Hotel in Rotterdam geboekt.

De kamer rook muf, het was er ongelofelijk warm en het was vies! Daarnaast ontbrak het aan van alles en nog wat. Geen climat control (alleen handmatig klein toestel wat max 1 uur loopt op een tijdklok) en het raam kon maar 5cm open, daarnaast buiten te lawaaiig ivm metro/verkeer etc. De koelkast en het keukentje waren vies, oud incompleet en totaal overbodig, de stoffering was zeer gedateerd én versleten. De badkamer is oud en heeft een plastic douchegordijn.

Kortom, een grote teleurstelling in zijn algemeenheid. Gegeven de prijs van 130 euro voor 1 nacht is een teleurstelling een understatement. Ik vind de info en het fotomateriaal op de site van Booking.com zeer misleidend en heb het gevoel alsof ik voor de gek ben gehouden. Een Viersterren hotel voor de neus gehouden worden, maar de nacht doorbrengen in een gigantische woontoren waar vooral kennelijk veel jeugd maar ook aan lager wal geraakte mensen rondlopen/hebben rondgelopen.

Dit hotel is zijn/haar viersterren echt niet waard en het is jammer dat Booking.com er zelfs nog meer per nacht voor vraagt dan het hotel zelf.

Ik verwacht hiervoor gecompenseerd te worden d.m.v. een restitutie o.i.d. Ons kamernummer – indien gewenst – was 420. Wij hebben bij het hotel zelf geen klacht ingediend daar mijn partner hoofdpijn had van de warmte en het lawaai. Ik heb zelf op maat gemaakte oordoppen en een slaappil ingenomen om hier te kunnen slapen. Zonder was geen doen.

Indien de informatie op booking.com wordt aangepast naar deze realiteit zodat niet meer reizigers deze teleurstelling hoeven te ervaren. Daarnaast verwacht ik financieel geheel gecompenseerd te worden voor deze slapeloze nacht.

Het hotel was de kers op de taart ter afsluiting van ons bezoek aan het north sea jazz festival zondag, maar dit verjaardagskado voor mijn partner is hierdoor in teleurstelling geëindigd. We hebben ook positieve ervaringen via Booking, maar dit slaat echt nergens op. Ik heb al een negatieve review gegeven op zoover, maar zou graag in ieder geval een positieve review willen geven op hoe booking.com omgaat met klachten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TdeL