Klacht: Compleet andere goederen gekregen

Ik heb na weken wachten dan eindelijk het pakket binnen, was bewust van de extra kosten dus had die ook direct betaald. De verzekering van te voren is net zo veel als je terug krijgt dus is het absoluut niet waard!

Bij het openen schrok ik ontzettend, geen van de producten heb ik besteld. Sterker nog ik heb items in huis die ik niet eens zou passen, alles wat ik heb besteld was zwart en in de maat L. Heb verschillende maten en alles in het wit, ondertussen wel €130 uitgegeven aan spullen die ik eigenlijk gelijk kan weg gooien. Wat een domper wat een verspillen wat een nare dure grap.

Ik bestel hier dan nimmer nooit meer en voel me opgelicht.

Met liefde stuur ik het terug en ontvang ik het gehele bedrag terug, zonder dat dit me extra kost want dit is de meest schandalige actie dat ik ooit heb mee gemaakt.

Nooit meer lightinthebox en mensen wees gewaarschuwd, KOOP HIER NIETS!

Mijn geld terug is, maakt mij niets uit wat er met die spullen gebeurd. Dit is niet wat ik heb besteld en ik vind dit geen rode cent waard.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geachte mevrouw Bosscher,het spijt ons dat u ontevreden bent. Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice? Wij hadden graag het bestelnummer zodat wij deze zaak kunnen onderzoeken. Wij horen graag van u. mvrgr. Mvrgr. Maartje Jansen klantenservice Nederland/Belgie

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 29 juli 2017 om 18:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde van oplichters