Klacht: Laptop na een half jaar stuk, word niet geholpen

op 18 oktober 2012 over Compaq in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21-10-’10 laptop gekocht: Compaq Presario CQ62-200SD
06-’11 laptop kapot. Tijdens het werken erop viel het apparaat uit en deed helemaal niets meer.
Meerdere malen met de klantenservice van Compaq/HP gebeld: afgewimpeld met het verhaal dat de garantie net 6 dagen verlopen was. Een maand later belde ik weer: weer was mijn garantie net met 6 dagen verlopen, een maand later precies hetzelfde en daarna nog eens. Helaas hebben ze mij niet kunnen/willen helpen, ook al heb ik ze duidelijk gemaakt dat ik de laptop pas ruim een half jaar in bezit had. Nu is de garantie natuurlijk ook daadwerkelijk verlopen, en heb ik het apparaat door een proffesional laten beoordelen: het motherboard is kapot. Er kan niets aan gedaan worden. Ruim €400,- uitgegeven aan een laptop die na pakweg een half jaar stuk ging en tot dusver geen gehoor gekregen. Hopend dat ik via deze weg eindelijk gehoor krijg, wellicht heb ik helaas steeds de verkeerde getroffen bij de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van product á €448,00 of een vervangend exemplaar

Alle klachten die gemeld zijn door nhr.singleton