Klacht: Communicatie met en door bandenthuis.nl vrijwel onmogelijk

op 04 oktober 2017 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 allseasons besteld, op de dag dat ze zouden komen, afspraak verplaatst naar andere locatie ivm lekke band die ochtend.
Monteur komt niet opdagen. Die dag niet meer bereikbaar.
Volgende dag ’s morgens het bedrijf kunnen bereiken: er waren verkeerde banden geleverd. Kan gebeuren, maar niet blij met het gebrek aan communicatie. Toegezegd gekregen dat ze dinsdag zouden komen.
Dinsdagochtend nog steeds geen bevestiging v.d. afspraak gekregen. Wederom gebeld: de bus stond met pech stil in Zwolle. Moest er dus weer zelf achteraan bellen.
In overleg besloten er van af te zien, en geld terug gestort krijgen.
Krijg vandaag alsnog een geautomatiseerde afspraak bevestiging voor morgen. Hier niet op gereageerd. Daarna persoonlijke mail met de vraag of het uitkomt. Annulering is dus ook niet goed doorgekomen, en het geld is nog niet terug. Wederom geprobeerd te bellen hierover. Nu al 5 dagen op rij ’s middags telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en uitleg over het complete gebrek aan communicatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bandenthuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door thijsniehof