Klacht: Communicatie klant

Mohamed08 op 10 juli 2020 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Op 8 en 10 oktober 2019 heb ik 4 retourvluchten geboekt van Brussel-zaventum naar Nador voor op 15 juli (heen) en 24 augustus(terug). Deze vluchten zijn geannuleerd. Dit heb ik zelf kunnen zien op hun website. Air Arabia heeft mij hier niet van op de hoogte gesteld/geïnformeerd. Nu is ook onduidelijk of ik mijn geld terug krijg. Ik heb meerdere malen via verschillende wegen geprobeerd om contact op te nemen. Echter is het zo dat hun telefoonnummer het niet doet. Als je belt krijg je een keuzemenu waar je niet doorheen kan komen. Ook heb ik meerdere malen geprobeerd om een email te verzenden. Hierbij krijg je steeds een foutmelding te zien. Het is schandalig dat er niet gecommuniceerd (kan) word(en). Mocht u inhoudelijke informatie over de vluchten nodig hebben, kunt u contact met mij opnemen. Graag verneem wat hier tegen kan worden gedaan. In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Mohamed el Arbaji

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Air Arabië contact opneemt met mij en mijn geld terug stuurt van vluchten die geannuleerd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed08