Klacht: communicatie

op 06 september 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Betreft stop zetting abonnement smart ;Hebbelinck Rita kaart nr:11790644
Vorig maand augustus hadden we inlichtingen gevraagd in basic fit ooststraat Roeselare
betreffende opzegging van haar abonnement ,
Daar ik Robert Willaert kaart nr:11790643 mijn smart abonnement annuleer en overstap naar abonnement duo .
Men wist ons te vertellen dat we pas in september moesten opzeggen
daar ons abonnement ten einde loopt op 11018 vandaag 06092018
heb ik opgezegd samen met mijn vrouw zegt men ons dat mijn vrouw
Hebbelinck Rita nog een volledige maand in oktober moet bijbetalen
omdat men een maand voordien moet opzeggen dat wil dus voor 6 dagen we te laat opgezegd nog een maand moeten bijbetalen ,omdat dat we niet de correcte inlichtingen hebben verkregen .
p.s na jaren van lid te zijn van jullie club vind ik dit niet kunnen.
Ook vind na herhaaldelijk gezegd te hebben tegen de verantwoordelijke van dienst er verschillende lockers op slot blijven bij
de heren kleed kamer.

Zal pas tevreden zijn als er een aanvaardbare oplossing is aangaande de bij betaling van de maand oktober daar wij niet in de fout zijn gegaan.
M.V.G Willaert Robert

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Robert, Bedankt voor jouw bericht. Allereerst wat vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan betreft jullie lidmaatschappen. Graag had ik je telefonisch gesproken om je het één en ander uit te leggen, op dit moment krijg ik je niet te pakken. Kun je mij aangeven wanneer het jou eventueel wel schikt? Ik hoop snel van je te horen! Met vriendelijke groet, Annet

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 september 2018 om 11:37 geantwoord

Beste Robert,

Fijn dat ik je zojuist telefonisch heb gesproken, en wij het één en ander samen hebben opgelost.

Jullie DUO-lidmaatschap zal gewoon per 1-10-2018 van start gaan, hierbij is ook der YANGA gekoppeld en krijg je van mij de maand oktober gratis.

Tevens heb je een e-mail gestuurd met de bevestiging hiervan.

Ik hoop dat ik je zo goed heb kunnen helpen, indien je nog vragen hebt hoor ik dat uiteraard graag!

Annet van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Robert Willaert