Klacht: Communicatie

op 24 december 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Probeer mijn contract te beëindigen bij fiber heb al 2 x 45 minuten aan de telefoon maar heb toen maar opgehangen en wie betaald dat brief geschreven geen reactie heb via mijn formulier gedaan moeten binnen 5 dagen reagen maar niks hoor zo gaan ze daar om met klanten en ze zijn ook nog de duurste dus nooit fiber

Ik wil vanaf 1 februari 2018 dat mijn contract beëindigd en geen dag langerl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 28 december 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte mevrouw Hoegee,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u lang moest wachten in de wachtrij, onze excuses hiervoor! Onze collega heeft op 23 december 2017 een bericht verstuurd betreft uw opzegging. Kunt u reageren op die bericht? Dan kunnen wij aan de slag met uw opzegging.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Hoegee