Klacht: Communicatie ,

op 25 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij bied ik een klacht in over de webshop van de Lidl.

Ik heb aantal weken geleden iets besteld op Lidl .
Ik kreeg na een paar dagen een doos bezorgd met de helft van mijn producten.

Ik heb Lidl gebeld en me verhaal verteld met een excuus van de telefoniste . Ik moest paar dagen later terug Bellen ik kreeg een nr die ik door moest geven om me verder te helpen.

Ik weer gebelt en kreeg te horen dat het product dat ik besteld had iets mis was gegaan met levering. De mevrouw aan de telefoon zei koop u product in de winkel als het nog ligt want we denken dat het product niet meer geleverd gaat worden. Ik dus het product bij de Lidl gekocht en gelijk een mail verstuurd naar Lidl dat ik het andere wil annuleren en me geld terug wil.
Het is 3 dagen verder en ik krijg ineens het product binnen terwijl ik 2 dagen daarvoor had gemaild het product niet meer wilde heb zelfs geen mail terug gehad.

Vind dit erg slecht.
Ik hoop van u te mogen horen.
Een vergoeding vind ik wel op z,n plaats.

Mvg Leon kerkhof

Gewenste Oplossing:

Als er gedaan word wat er gevraagd word en niet naar het kasje van de muur word verstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 juni 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leonkerkhof