Klacht: Waar is mijn bestelling?

op 25 november 2013 over commedesfuckdown.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op zondag 10 november een beanie besteld op commedesfuckdown.nl, ik dacht eerst dat het niet zo slim was om op een zondag een bestelling te plaatsen, maar goed ik kon niet wachten. Op 11 november, dus de volgende dag, is er €35,95 van mijn rekening afgeschreven. Na een week was ik het wachten een beetje zat en had ik een bericht achtergelaten op de website zelf… maar ik kreeg geen antwoord. Een paar dagen later besloot ik maar een mail te sturen naar info@commedesfuckdown.nl en kreeg een mail terug met “wat is je ordernummer”, maar ik had ze gelijk duidelijk gemaakt, dat ik zo’n mail met het ordernummer nooit heb ontvangen, en daarna kreeg ik geen mail meer terug. Vandaag besloot ik om te bellen naar het bedrijf zelf, maar er staat dus geen telefoonnummer op de site. Ik ging verder kijken op het internet en zag dat meerdere dezelfde probleem als mij heeft, daarna heb ik een mail gestuurd naar “neWay Media” waar mijn geld van opgestuurd is, nu hoop ik dat ik een mailtje/belletjes terugkrijg van hun. Nu ik heb gelezen dat meerdere deze problemen heeft, raad ik persoonlijk IEDEREEN aan om NIKS op die site te bestellen!

Geld terug of bestelling ontvangen binnen 1 week of 2 weken.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over commedesfuckdown.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over commedesfuckdown.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iCharlenee