Klacht: code mobiel bankieren.

op 07 februari 2018 over ING in de categorie Banken

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 februari 2018 om 13:52 geantwoord

Bericht van ING

8 maanden geleden - Beste henkjan77, Uiteraard zijn er nog andere mogelijkheden om onze klantenservice te bereiken. Je kunt deze vinden op onze website bovenin bij service en contact. We helpen je dan graag verder. Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

Heeft op 15 februari 2018 om 08:52 geantwoord

zie mijn feedback

Reactie van de melder van de klacht henkjan77

8 maanden geleden - ING 7 feb. (8 dagen geleden) aan mij Nederlands Engels Bericht vertalen Uitschakelen voor: Nederlands ING Wij hebben de activeringscode voor het activeren van uw Mijn ING account per koeriersdienst naar u verzonden. Uit veiligheidsoverwegingen wordt deze code geblokkeerd verstuurd. U kunt deze deblokkeren door na ontvangst een handgeschreven bevestiging naar ons te mailen zodat wij weten dat de code in goede orde is ontvangen. Zou u onderstaande gegevens per e-mail naar ons kunnen sturen: - IBAN; - Naam, adres en woonplaats; - Pasnummer + vervaldatum (Betaalpas); - Datum brief activeringscode; - Handtekening. U kunt deze gegevens sturen naar helpdesk-incidenten@ing.nl. Na ontvangst van deze bevestiging zullen wij binnen 48 uur de blokkade verwijderen waardoor u volledig gebruik kunt maken van uw Mijn ING account. Met vriendelijke groet, Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door henkjan77