Klacht: COCOON VIP COTTAGE ZONDER OVERLEG OMGEBOEKT

op 11 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Zoals ook bij anderen is onze boeking bij center parcs Villages Nature Paris zonder overleg plotseling gewijzigd. We hadden een acht-persoons VIP Cottage geboekt, welke nu is omgezet naar 2x een standaard appartement. Na eerst tevergeefs een telefoongesprek te hebben gevoerd gisteren (u wordt teruggebeld) heb ik de volgende email verstuurd:

Geachte heer, mevrouw,

Met grote verbazing heb ik kennis genomen van onderstaand e-mailbericht, aan mij gestuurd zes dagen voor vertrek naar uw park.
Nog vervelender was te constateren dat mijn boeking door u reeds eenzijdig is aangepast.

Samen met een bevriend gezin hebben wij de cocoon VIP cottage voor acht personen gereserveerd. Beide gezinnen hebben een kind met een verstandelijke beperking die niet alleen gelaten kan worden. Belangrijkste reden voor ons om niet twee maar een groot huis te boeken. Voor een van de twee gezinnen geldt dat op vakantie gaan met hun zoon een hele zoektocht naar een mogelijkheid is en dit de eerste vakantie dit jaar zal zijn. Dat was ook de reden om een luxe cottage te boeken met alle gemakken van dien zodat ook wij als ouders kunnen genieten van een vakantie.
Hevig teleurgesteld moeten wij nu vaststellen dat door jullie onze boeking op het allerlaatste moment is gewijzigd. Met als gevolg de vraag hoe gaan we het in de avond doen met de kids, geen spa badkamers, geen terras maar een balkon, geen open haard.
Wellicht ten overvloede wil ik u ook nog meedelen dat wij bijv niet naar Disney gaan omdat dit voor veel te veel prikkels zorgt bij onze kinderen en relatief veel tijd in de cottage dachten door te gaan brengen.

Heel graag verneem ik van u op welke wijze u met ons mee kunt denken bij het zoeken naar een oplossing. Wij houden in ieder geval tot nu toe een erg vervelend gevoel over aan de gang van zaken zoals die tot nu toe verloopt.

Op de mail heb ik geen reactie ontvangen daarom vandaag nogmaals gebeld. Over het telefoongesprek van gisteren zou niets zijn genoteerd, doorverbinden naar de afdeling klachtbehandeling wilde niet lukken, dus nogmaals contactgegevens achter gelaten.
Zoals ik nu inschat, zal ik ook vandaag niet worden teruggebeld. Ik begreep gisteren al dat de afdeling klachten om vijf uur sluit, dus weinig vertrouwen.

Ik kan weinig begrip opbrengen voor de wijze waarop center parcs in dit geval met haar klanten omgaat. Zorg op zijn minst dat je in gesprek gaat en blijft met je klanten en los dit niet op met een email die als mededeling wordt verstuurd.

Uit de klachten zoals deze nu op uw site naar voren komen leid ik af dat er weinig tot geen kans is op een vergelijkbare accommodatie volgende week. De accommodatie die we nu aangeboden hebben gekregen zorgt ervoor dat onze vakantie er, in ieder geval voor de ouders, een stuk anders uit gaat zien. In ieder geval de avonden.
Wij zijn tevreden als onze appartementen tegen elkaar aanliggen en center parcs ons compenseert bijv in de vorm van een dinercheque voor één van de restaurants in het park.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wendyenhans

2 maanden geleden - Klacht is opgelost

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 oktober 2017 om 11:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Wendyenhans