Klacht: coating van de bril laat los

op 17 juli 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Sinds jaar en dag kopen wij onze brillen/zonnebrillen/contactlenzen bij Hans Anders bij de vestiging in Lelystad en over het algemeen tot volle tevredenheid. De afgelopen 2 jaar zijn wij echter al 2 x teruggegaan met onze zonnebrillen op sterkte waarvan de coating van het glas los liet, maar dit werd door Hans Anders keurig opgelost door het plaatsen van nieuwe glazen. Maar nu laat ook de coating van het rechter glas van mijn variofocus titanium bril los en hiermee ben ik vanmiddag teruggegaan naar de vestiging. Echter omdat mijn bril 2 jaar en 4 maanden oud is, is de garantie komen te vervallen, deze is nl. maar voor 2 jaar. Nu begrijp ik dat je geen 25 jaar met een bril zal doen maar 2 jaar en 4 maanden geeft toch wel te denken. Uit coulance kan er voor ca 75 euro een nieuw glas worden geplaatst, maar het is geen garantie dat het andere glas goed zal blijven. Ik vraag mij af of gezien dit probleem bij al onze brillen of dit heeft te maken met een mindere kwaliteit van de glazen. O en ik maak deze schoon met het speciale spuitbusje glasreiniger van Hans Anders en ik draag mijn bril niet eens dagelijks omdat ik vaak gebruik maak van contactlenzen en ivm pensioen een groot aantal maanden in het buitenland verblijf en dan de zonnebril draag. Ik vind de coulance regeling onaanvaardbaar en een slechte service omdat je mag verwachten dat de coating na 2 jaar en 4 maanden gewoon op het glas blijft zitten en Hans Anders hierin zijn verantwoording neemt, want in dit geval krijg je voor aanbiedingen een bril met slechte glazen geleverd en ga ik mijzelf afvragen of ik dan niet beter elders kan gaan kijken want in dit geval is goedkoop duurkoop.

Ik ben tevreden als Hans Anders mijn bril kosteloos voorziet van nieuwe glazen, 4 maanden over de garantie, waar hebben we het over.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 juli 2017 om 11:55 geantwoord

Heeft op 17 juli 2017 om 15:35 geantwoord

Het is in dit geval pikken en slikken, maar het mige duidelijk zijn, voor mij NOOIT geen Hans Anders meer, ik betaal wel wat meer in een kwalitatief betere opticien

Alle klachten die gemeld zijn door Dick Ament